Hulpverlening

U bevindt zich hier: Home » Hulpverlening

Hulpverlening

Onze vereniging biedt hulpverlening op verschillende vlakken, gedacht kan worden aan verschillende evenementen zoals:

• Sporttoernooien
  • Indoor evenementen
  • Bedrijfs evenementen
  • Hoogeveen Culinair
  • Hoogeveensche kuiertocht (2016)
  • Pulledagen
  • Lichtjesparade
  • etc.

Sinds 2007 is een samenwerking tot stand gekomen met de Tamboer in Hoogeveen. Bij elke voorstelling zijn er hulpverleners vanuit onze vereniging aanwezig.

Kosten van hulpverlening zijn: € 8.00 per uur per hulpverlener, we komen altijd met minimaal 2 hulpverleners.

Graag 2 weken van te voren contact opnemen. Indien mogelijk nemen wij speciaal voor hulpverleningsevenementen omgebouwde caravan mee.

En voor onze leden:

Lijkt het je leuk, leerzaam en/of nuttig om ook eens hulp te verlenen bij een (sport)evenement. Geef je dan op bij Jan Veuger, of via de mail. De eerste keren ga je meelopen met een ervaren hulpverlener.